.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مازندران
رئیس پلیس‌راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان اعمال می‌شود.

به گزارش شمال نیوز:جعفر محمدنژاد اظهار کرد: با توجه به روزهای پایانی هفته جاری محدودیت‌های ترافیکی به‌منظور تسهیل تردد انواع وسایل نقلیه در محورهای هراز، سوادکوه و کندوان مازندران اعمال می‌شود.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت‌ها از محور کرج ـ چالوس ممنوع است، گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز جمعه 31 اردیبهشت تا ساعت 2 بامداد شنبه یکم خرداد‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 17:30 روز جمعه تا ساعت 2 بامداد روز شنبه از 15 کیلومتری مرزن‌آباد(دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران ادامه داد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 14 روز یک‌شنبه دوم تا ساعت 2 بامداد دوشنبه سوم خرداد‌ماه امسال از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 16:30 روز یک‌شنبه دوم تا ساعت 2 بامداد دوشنبه سوم خرداد‌ماه امسال از 15 کیلومتری مرزن‌آباد(دزبن) به‌سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه است.

محمدنژاد با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلی در محور هراز، افزود: تردد انواع کامیون و کامیونت به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 روزهای چهارشنبه 29، پنج‌شنبه 30، جمعه 31 اردیبهشت، شنبه یکم و یک‌شنبه دوم تا ساعت هشت روز دوشنبه سوم خرداد‌ماه امسال از محور هراز ممنوع اعلام شده است.

وی بیان کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 روز یک‌شنبه دوم تا ساعت 3 بامداد روز دوشنبه سوم خردادماه امسال از رودهن به آب‌اسک ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس‌راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 روز یک‌شنبه تا ساعت سه بامداد دوشنبه از آب‌اسک به رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه است.

رئیس پلیس‌راه مازندران تصریح کرد: همچنین تردد انواع تریلی به‌استثنای حاملان مواد سوختی و فاسدشدنی از ساعت 6 روزهای چهارشنبه 29، پنج‌شنبه 30، جمعه 31 اردیبهشت، شنبه یکم و یک‌شنبه دوم تا ساعت هشت روز دوشنبه سوم خرداد‌ماه امسال از تهران به قائم‌شهر و بالعکس ممنوع است.

این مسؤول با اشاره به بازگشایی محور هراز، اظهار کرد: به‌دلیل عملیات بهسازی این محور از روزهای شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ابتدای اردیبهشت‌ماه امسال مسدود بوده است.

محمدنژاد درباره وضعیت جاده‌های مازندران، اظهار کرد: در حال حاضر  وضعیت ترافیک در محورهای مازندران عادی و روان است و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی با تأکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی در محورهای مازندران، خاطرنشان کرد: توصیه ما به تمام رانندگان وسایل نقلیه این است که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده را تضمین کنند.

رئیس پلیس‌راه مازندران در پایان گفت: تلفن مرکز کنترل راه‌های مازندران با شماره‌های 2182934 و 2182920 با پیش شماره 011 به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی به هموطنان در مورد آخرین وضعیت راه‌های استان است./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.058 seconds.